Paypal Customer Service

0
(0)




Achtung Phishing!

Betreff: Paypal Customer Service
Von: PayPal – bhelms@qwestoffice.net

Dear Valued PayPal Customer we observe that someone has been trying to log in into your Paypal account without your
permission
please Verify your account now by clicking the link below:

http://bit.ly/1VYjSxL

We apologize for any inconvenience this may cause, and appreciate your
assistance in helping us maintain the integrity of the entire paypal®

For assistance, log in to your paypal® account and choose the „help“ link
in the header of any page.

Sincerely,
PayPal® Accounts Department
The PayPal® Corp. Copyright© 1999-2015 PayPal. All right reserved.

Also dilettantischer geht es wirklich nicht mehr. 🙂 Dass dieser Link auf eine Betrugsseite führt, sollte wohl jeder merken. Und für die ganz Resistenten… er führt auf die Webseite: „http://paypal-supportteam.weebly.com/“ und diese ähnelt nicht einmal der Original-Webseite.

Wie nützlich war dieser Beitrag?

Klicken Sie auf die Sterne zum Bewerten

Durchschnitt 0 / 5. Anzahl der Bewertungen 0

Bewerten Sie als erstes diesen Beitrag

Es tut uns leid, wenn dieser Beitrag nicht nützlich für Sie war

Teilen Sie uns bitte mit, was wir verbessern können. Angaben zur Bewertung erforderlich!